måndag 29 februari 2016

Följetong: hälen.

Efter otaliga gymbesök har jag nu i söndags på riktigt löpt ett helt mitt intervallpass på stig/väg UTOMHUS. Med knäsmärta (efter ett olyckligt fall för en månad sen... ) och känningar i hälen men ÄNDÅ. Delar denna runda -en får passa när en kan lägga ut en karta liksom.
Problemet med hälen fortsätter vara att endast jag funnit ett par dojjor (adidas supernova glide boost 6 - kan rekommenderas - och den versionen går fortfarande att införskaffa nu för rea-priser) som inte irriterar den, så OL-säsongen ser inte ut att börja än på ett tag för mig. Ska dock på återbesök hos doktorn nästa vecka och kanske kanske få lite klarhet i vad som spökar. Mellan arbete och träningspass dränker jag mig i tv-serier (Är du också besatt i perioder av figurer som ej existerar i verkligheten? Hör av dig - vi kan kan prata om det!!) så länge för att slippa tänka så mycket på min största obsession -orientering. Det är liksom ingen poäng i att ta nåt i förskott åt nåt håll.. just keep calm and imagine myself in this face painting..
..ackompanjerat av detta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar